Vše pro vaše zdraví...
+420 608 725 165
Přihlášení

Rady nakupujícím

JAK NAKUPOVAT
1) VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:

Fulltextem - název zboží zadejte do políčka vyhledávání v pravém horním rohu a stiskněte tlačítko s lupou – požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání.
Podle typu produktu – výběrem v levém menu – Novinky, Doplňky stravy, Tekuté vitamíny, Kosmetika, Vitamíny a minerály, Superpotraviny, Medicinální houby, Nezařazené produkty. 
Podle sekcí – výběrem typu produktu z menu „Rozdělení dle účinné látky“, "Produkty dle věku", "Produkty dle částí těla", "Produkty dle pohlaví" nebo z menu "Produkty obsahující" v levé části stránky, do kterých jsou produkty zařazeny na základě toho, komu jsou určeny, na jakou část těla, při jakých obtížích a podle obsahu složky. Vybrat zboží lze také kliknutím na tlačítko Celý přehled.
Podle problematiky – výběrem problematiky z menu „Rozřazení produktů“ v levé části stránky nebo kliknutím na tlačítko Celý přehled.
Podle konzistence– granuláty, tablety, tobolky, kapsle, krémy, balzámy, šťávy, sirupy, kapky, sypká forma, spreje, oleje, šampony, kondicionery
Pokud si nejste jisti volbou vhodného produktu, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.

2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek nebo název vybraného produktu se dostanete na stránku zvoleného produktu, kde se dozvíte podrobné informace - cenu, kód produktu, podrobný popis, detailní fotografie, informaci o dostupnosti produktu. 

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Do košíku". Poté budete moci pokračovat v nákupu, nebo přejít k objednávce do košíku. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (název zboží, množství, cena) a formulář na výběr dopravy a platby, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena. 

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, kliknete na tlačítko "Zpět do obchodu". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží. Zvolte způsob dopravy (Česká pošta, Zásilkovna, DPD, In Time, Osobní odběr a vyberte platbu (Dobírka, Bankovní převod, Hotově při osobním odběru. Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, telefon a email.

Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".

V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.

7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.
ZPŮSOBY PLATBY
1) DOBÍRKA
Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Dobírka je zpoplatněna částkou 24 Kč při dopravě Českou poštou, DPD, In Time, 10 Kč při dopravě přes Zásilkovna.cz.

2) BANKOVNÍ PŘEVOD
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

3) PLATBA ONLINE

 

Způsob dopravy  Cena  Doručení 
Výdejní místo Olomouc Zdarma  Objednávky do 12:00 hod - vyzvednutí na výdejním místě v Olomouc tentýž den do 14:00 hod.
objednávky po 12:00 hod - vyzvednutí na výdejním místě v Olomouci následující pracovní den v době od 7:30 - 14:00 hodin 
Pro vyzvednutí objednávky prosím vyčkejte na informační SMS nebo email, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Zásilkovna - výdejní místa  60,- Kč při doručení na dobírku, 50,- Kč při platbě předovem  Objednávky do 12:00 hod – vyzvednutí 1-2 pracovní dny na vybraném výdejním místě.
Doprava zdarma při nákupu nad 1500 Kč
Česká pošta - Balík do ruky  104,- při doručení na dobírku, 80,- Kč při platbě převodem  objednávky do 12:00 hod – doručení následující pracovní den
Doprava zdarma při nákupu nad 1500 Kč
DPD  104,- při doručení na dobírku, 80,- Kč při platbě převodem objednávky do 12:00 hod – doručení následující pracovní den
Doprava zdarma při nákupu nad 1500 Kč

 Uvedené dodací termíny platí pro produkty, které jsou skladem.

Objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.

Osobní odběr
Zboží lze také osobně vyzvednout ZDARMA na výdejním místě v Olomouci.
Objednávku je možné zaplatit pouze hotově. I v případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku předem.
Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, o možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš mobilní telefon a e-mail.

Výdejní místo:
OLIMPEX trading s.r.o. 
Wellnerova 134/7
779 00 Olomouc 
Po - Pá 7,30 - 14,00 hodin 

IN TIME – doručení na adresuU objednávky účtujeme poštovné, které činí 104,- Kč. (platí pro objednávky s doručením na dobírku). Poštovné není účtování při objednávce nad 1500,-Kč vč.DPH

V den předání Vaší zásilky přepravci IN TIME, budete z naší strany informováni SMS a emailem.

IN TIME Vám doručí Vaši zásilku již následující pracovní den. V den doručování Vám bude odeslána SMS a Emailová avizace s informací o přibližném času doručení, případné výše dobírkové částky a telefonním kontaktem na řidiče. Zásilka vám bude v pracovních dnech standardně doručena v rozmezí 8–18 hod. (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

V případě nezastižení, vám bude zanecháno oznámení. Doručující pracovník se pokusí doručit zásilku ještě jednou následující pracovní den.

Pokud nebude příjemce zastižení ani při druhém pokusu o doručení, bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Zásilku je možné doručit v dalším náhradním termínu nebo vyzvednout osobně na depu přepravce IN TIME. Doba uložení zásilky je 7 dní od prvního pokusu o doručení.

Zásilky na dobírku lze u řidiče platit pouze hotově.
Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku IN TIME.

ČESKÁ POŠTA – doručení na adresuU objednávky účtujeme poštovné, které činí 104,- Kč (platí pro objednávky s doručením na dobírku). Poštovné není účtování při objednávce nad 1500,-Kč vč.DPH 

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

REKLAMACE
Záruční doba

U kosmetických výrobků je datum minimální trvanlivosti označeno slovy „Spotřebujte do:“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu produktu, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto produktů je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat. Tedy je-li v symbolu uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12 měsíců od otevření.

Uplatnění reklamace
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.

Pokud reklamujete výrobky z důvodu alergické reakce, připojte k reklamovanému zboží i lékařskou zprávu, kterou potřebujeme pro reklamační řízení s našimi dodavateli / výrobci.

Adresa pro uplatnění reklamace:OLIMPEX trading s.r.o., reklamační oddělení, Wellnerova 134/7, 779 00 Olomouc 
Na této adrese je možné vrátit zboží osobně.

Kontakt pro uplatnění reklamace:
Email: grackova@olimpextrading.cz 
Tel: 608 725 165

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu.

Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.

Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.