Vše pro vaše zdraví...
Přihlášení

Rady nakupujícím

JAK NAKUPOVAT

1) VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:

Fulltextem - název zboží zadejte do políčka vyhledávání v pravém horním rohu a stiskněte tlačítko s lupou – požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání.
Podle typu produktu – výběrem v levém menu – Novinky, Doplňky stravy, Tekuté vitamíny, Kosmetika, Vitamíny a minerály, Superpotraviny, Medicinální houby, Nezařazené produkty. 
Podle sekcí – výběrem typu produktu z menu „Rozdělení dle účinné látky“, "Produkty dle věku", "Produkty dle částí těla", "Produkty dle pohlaví" nebo z menu "Produkty obsahující" v levé části stránky, do kterých jsou produkty zařazeny na základě toho, komu jsou určeny, na jakou část těla, při jakých obtížích a podle obsahu složky. Vybrat zboží lze také kliknutím na tlačítko Celý přehled.
Podle problematiky – výběrem problematiky z menu „Rozřazení produktů“ v levé části stránky nebo kliknutím na tlačítko Celý přehled.
Podle konzistence– granuláty, tablety, tobolky, kapsle, krémy, balzámy, šťávy, sirupy, kapky, sypká forma, spreje, oleje, šampony, kondicionery
Pokud si nejste jisti volbou vhodného produktu, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.

2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek nebo název vybraného produktu se dostanete na stránku zvoleného produktu, kde se dozvíte podrobné informace - cenu, kód produktu, podrobný popis, detailní fotografie, informaci o dostupnosti produktu. 

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Do košíku". Poté budete moci pokračovat v nákupu, nebo přejít k objednávce do košíku. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (název zboží, množství, cena) a formulář na výběr dopravy a platby, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena. 

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, kliknete na tlačítko "Zpět do obchodu". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží. Zvolte způsob dopravy (Zásilkovna, DPD, GLS a vyberte platbu (Dobírka, Kartou online). Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, telefon a email.

Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".

V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.

7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. 

 

ZPŮSOBY PLATBY

1) DOBÍRKA

Pokud máte vybránu dopravu na adresu nebo do kamenného výdejního místa, můžete platit hotově nebo kartou.
Pokud jste zvolili zásilkovnu - Z-Box, musíte dobírku zaplatit přes online aplikaci Zásilkovny.

2) PLATBA KARTOU ONLINE

Po odeslání objednávky budete přesměrováni na stránky 3-D secure platební brány provozované ve spolupráci s Unicredit Bank.
Veškeré údaje o platbě a Vaší platební kartě jsou předávány šiforvaně zabezpečenou cestou a my k nim nemáme žádný přístup.
Na stránce platební brány zadáte číslo karty, datum platnosti a ověřovací kód (CVC2/CVV2). V případě, že máte kartu zabezpečenou pro platbu na internetu, budete vyzváni k zadání kódu/hesla/potvrzení. 

Rychlost expedice objednávky

Objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.

 

REKLAMACE
Záruční doba

U kosmetických výrobků je datum minimální trvanlivosti označeno slovy „Spotřebujte do:“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu produktu, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto produktů je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat. Tedy je-li v symbolu uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12 měsíců od otevření.

Uplatnění reklamace
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na adresu našeho skladu - viz Kontakty.

Pokud reklamujete výrobky z důvodu alergické reakce, připojte k reklamovanému zboží i lékařskou zprávu, kterou potřebujeme pro reklamační řízení s našimi dodavateli / výrobci.

Kontakt pro uplatnění reklamace:
Email: grackova@olimpextrading.cz 


O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu.

Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.

Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.